Warunki gwarancji PUKY
Puky udziela 5 letniej gwarancji klientom indywidualnym, która obejmuje produkt od dnia zakupu. Gwarancja obejmuje uszkodzenia lub deformację ramy, kierownicy lub widelca, które są spowodowane wadami produkcyjnymi lub wadami materiału. Gwarancją nie są objęte pojazdy klientów nieprywatnych, np. wypożyczalnie, przedszkola lub ośrodki opieki dziennej.
Gwarancja obejmuje wszystkie pojazdy Puky oraz jest ważna na całym świecie.
Gwarancja przewiduje tylko bezpłatną naprawę lub bezpłatną dostawę reklamowanej części, tj widelca, ramy lub kierownicy. Gwarancją nie jest objęty montaż oraz demontaż części, więc czynności te mogą podlegać naliczeniu opłat. Decyzja o przyjęciu lub odrzuceniu gwarancji jest zależna od producenta, a także decyduje on o tym, czy zostanie wykonana naprawa uszkodzonej części czy jej bezpłatna wysyłka do klienta. Puky zastrzega sobie, iż może wysłać część wymienną w innym kolorze niż część reklamowana. Gwarancja nie ulega przedłużeniu po naprawie gwarancyjnej. Wszystkie reklamowane części stają się własnością Puky.
Chcąc zgłosić pojazd na gwarancję, konsument powinien udać się do sklepu, w którym nabył pojazd Puky. Jeżeli jest to niemożliwe z różnych przyczyn, konsument na własny koszt odsyła produkt do Puky. Aby gwarancja mogła zostać uznana, należy przedstawić dowód zakupu lub numer gwarancji przesłany przez Puky podczas rejestracji.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia, które wynikają z powszedniego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem produktu, np. zaniedbanie, uderzenia, samowolne zmiany wprowadzane w konstrukcji ramy, widelca lub kierownicy, używanie produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem i wbrew instrukcji. Gwarancja nie pokrywa odszkodowania za bezpośrednie lub pośrednie szkody.
Gwarancja nie narusza praw klienta. Gwarancja istnieje oprócz ustawowych roszczeń z tytułu dostarczenia towaru zgodnego z opisem i nie ogranicza ustawowych roszczeń z tytułu wad produktu.